Rematamos
- Valoración do traballo desenvolvido ao longo do ano en Proxecto Interdisciplinar.
- Que cambios se poderían facer para melloralo o próximo curso?
- Valoración xeral do curso 2014/15.
- Que modificacións farás na túa planificación para o ano que vén?
- Proxectos que tes para este verán.
Esculturas de area na praia
- Cando?
- Onde?
- Quen?
- Por que?
- Explica o teu proxecto: bocexo inicial, grupo co que traballaches, materiais empregados, desenvolvemento do traballo e descrición do traballo final.
- Que che pareceu a experiencia? Que valoras máis do aprendido?
No Día das Letras Galegas
- Explica que actividades se fixeron a semana pasada relacionadas con esa conmemoración (maios, actuacións, lecturas, a palabra máis fermosa...)
- Por que se escolleu o 17 de maio para celebrar o Día das Letras Galegas?
- Dende cando se celebra? A quen se lle adicou ese ano?
- A quen se lle adicou no ano 2015?
- Que criterios mínimos se seguen para elixir a un homenaxeado?
- Quen o decide?
- Di o nome doutros autores aos que se homenaxeara neste día e que a ti che resulten coñecidos. En que ano ocorreu? Por que os coñeces ti?
Crítica dun libro
Fai unha valoración dun libro que leras recentemente. Nela podes incluír:
- Título e autor.
- Cando o liches? Canto tempo che levou rematalo? Por que o elixiches?
- Argumento, facendo referencia aos personaxes, lugares, tempo...
- Opinión que tes sobre el: que foi o que máis che gustou, que aprendiches con esa lectura, dificultades que atopaches para comprendelo, que cambios lle farías ti...
- Recomendas aos teus compañeiros a súa lectura?
- Busca unha fotografía da súa portada e engádea a esta crítica.
Animal raro ou animal favorito
- Busca información sobre un animal que por algún motivo che resulte interesante ( por diferente, bonito, curioso...)
- Explica por que o escolliches.
- Descríbeo e explica a súa procedencia, os seus hábitos, coidados, alimentación...
Banda deseñada
- www.playcomic.es
- Utiliza o modelo de 5 viñetas.
- Emprega diferentes planos ou encadres: plano xeral (preséntasenos todo o contorno), enteiro (vemos o corpd enteiro dos personaxes), americano (enfócanos o tronco e a cabeza), primeiro plano (só vemos o rostro do personaxe) ou plano detalle (móstranos unha parte pequena moi preto).
- Ten que haber algún globo con texto.
- As cartelas son os espazos que reproducen as palabras do narrador. Tes que incluír algunha.
- Os signos cinéticos serven para crear a sensación de movemento. Non esquezas poñer algún.
- As onomatopeas son a imitación dun son. Fai que apareza algunha no teu cómic.
A Arribada
- Cando se celebra?
- Dende cando?
- Que se conmemora?
- Que se fai en Baiona? (traxes, postos de..., obradoiros, actividades e representacións)
- Que che gusta máis desta festa? E menos?
- Fas ti algo especial esa fin de semana?
- Que outras festas históricas se celebran en Galicia? Busca información sobre elas (Reconquista, Feira Franca, Festa da Historia...)
Obradoiro de Matemáticas
- Cando?
- Quen?
- A onde? (lugar e descrición)
- Que tarefas relacionadas fixestes antes de ir a ese obradoiro?
- Nomea e explica as actividades alí feitas.
- Cal che gustou máis a ti? Por que?
Unha depuradora con material de refugallo
- Como xurdiu esta idea?
- Que materiais precisastes?
- En que orde deben ir colocados? Por que?
- Para que serviu?
- En que pode empregarse a auga obtida deste xeito?
- Que vantaxes e inconvenientes lle atopas a este tipo de depuradoras?
Entroido 2015
- Como se celebrou esta festa no cole? (explica cando vos disfrazastes, de que ían vestidos os diferentes cursos, como foi o desfile e a actuación do conxunto instrumental, presentación, etc.)
- Explica detalladamente como foi o proceso para decidir o disfrace da túa clase, como o elaborastes (materiais, pinturas, complementos), escenificación no pavillón, que aprendiches con isto...
- Opinión e propostas de mellora.
Concurso literario "Dolores Agrelo"
- En que consiste?
- Que bases debe cumprir? ( lingua, extensión mínima e máxima, tema, cursos aos que vai dirixido...)
- Cando se dan os premios? En que consisten?
- Quen gañou esta edición?
- Escribe polo menos 3 preguntas para o(s) gañador(es) da túa clase.
- Que outras actividades se fixeron no centro con motivo do Día da Paz? (concerto, grous, exposicións...)
Lugares visibles dende o espazo
Hoxe toca traballo de investigación! Primeiro tedes que pararvos a pensar que lugares naturais (ríos, montañas, precipicios...) e construción humanas (murallas, megamonumentos...) se poden ver dende o espazo. E despois comprobades se atinastes. Atoparédesvos con algunha sorpresa, coma por exemplo a dos campos de invernadoiros de Almería.
Lembrade incluír algunha fotografía curiosa.
Propósitos para o novo ano
- Gústache o Nadal? Por que?
- Como transcorreron estas festas para ti?
- Que cousas quere facer normalmente a xente cando comeza un ano novo? Nótase na publicidade que sae nos medios de comunicación?
- Que proxectos de cambio tes ti? Por que?
- Xa intentaches levalos a cabo antes? Cres que desta vez o conseguirás?
- Se che dá tempo podes facer un póster no que escribas eses propósitos.
O universo nas nosas mans
- Explica en que consiste o traballo que tivestes que facer para Ciencias.
- Cales foron as pautas que tivestes que seguir?
- Como foi o proceso de elaboración do teu traballo?
- Canto tempo che levou facelo aproximadamente?
- Axudouche alguén?
- Que materiais empregaches?
- Que parte che resultou máis difícil? E máis divertida?
- Que aprendiches facéndoo?
- Que fixestes con todos os traballos?
- Hai algún que che gustara especialmente? Por que?
De excursión ao Faro de Vigo e algo máis...
- Quen?
- Con quen?
- Cando?
- A onde?
- Que vimos? (descrición pormenorizada de onde estivemos, que aprendemos...)
- Valoración persoal desa saída educativa.
Celebramos o Magosto
- Cando foi?
- Onde se estivo?
- Quen participou?
- Que xogos tradicionais se fixeron? Quen se impilicou nas explicacións e participación?
- Explica en que consiste o concurso Cova Chef, facendo referencia ás bases do concurso, produtos presentados...
- Que non debe faltar nunca nun magosto?
- Calquera outra cousa que estea relacionada co tema.
Tema libre
Hoxe podes escribir sobre un libro, película, serie, cantante, grupo, equipo de fútbol... que a ti che guste. Deberás buscar información sobre a súa historia ou traxectoria e explicar por que che gusta tanto a ti.
Enredando en Internet
- Que supón internet para ti? (cando o empregas, para que...)
- Que significa www ao comezo do nome das páxinas web?
- Que son os dominios? Para que serven?
- Explica o significado de: .es, .com, .net, .org
- Hai algún dominio especial para Galicia?
- Cal é o significado da arroba (@) en informática? En que nos aparece sempre?
Os premios Nobel
- Que son?
- En que disciplinas se conceden?
- Dende cando se dan?
- Que dotación económica reportan?
- Onde e cando se entregan?
- Por que se chaman así?
- Por que quixo o seu creador poñer en marcha esta iniciativa?
- A que españois se lles concedeu este galardón?
- Que organización recibiu 3 veces este premio?
- Investiga a quen se lle concedeu este ano o Nobel da Paz.
Casas diferentes
- Como adoitan ser as casas no lugar onde ti vives?
- Que requisitos debe cumprir unha casa para ti?
- Noutras latitudes:
*os iglús
*casas tradicionais de Islandia
*cidades subterráneas
Presentación
- Le as presentacións feitas nos pasados cursos que están na lapela "Quen somos?".
- Colexio, curso, número de alumnos, grupos...
- Que me gusta facer tanto na escola coma no tempo de lecer.
- Descrición do proxecto: materia, traballo (redacción, blog...)
- Valoración do traballo feito polos compañeiros nos cursos pasados.
- Opinión inicial do proxecto.
- Temas sobre os que me gustaría investigar e escribir.
- Quen?
- A onde? (lugar e descrición)
- Que tarefas relacionadas fixestes antes de ir a ese obradoiro?
- Nomea e explica as actividades alí feitas.
- Cal che gustou máis a ti? Por que?
Unha depuradora con material de refugallo
- Como xurdiu esta idea?
- Que materiais precisastes?
- En que orde deben ir colocados? Por que?
- Para que serviu?
- En que pode empregarse a auga obtida deste xeito?
- Que vantaxes e inconvenientes lle atopas a este tipo de depuradoras?
Entroido 2015
- Como se celebrou esta festa no cole? (explica cando vos disfrazastes, de que ían vestidos os diferentes cursos, como foi o desfile e a actuación do conxunto instrumental, presentación, etc.)
- Explica detalladamente como foi o proceso para decidir o disfrace da túa clase, como o elaborastes (materiais, pinturas, complementos), escenificación no pavillón, que aprendiches con isto...
- Opinión e propostas de mellora.
Concurso literario "Dolores Agrelo"
- En que consiste?
- Que bases debe cumprir? ( lingua, extensión mínima e máxima, tema, cursos aos que vai dirixido...)
- Cando se dan os premios? En que consisten?
- Quen gañou esta edición?
- Escribe polo menos 3 preguntas para o(s) gañador(es) da túa clase.
- Que outras actividades se fixeron no centro con motivo do Día da Paz? (concerto, grous, exposicións...)
Lugares visibles dende o espazo
Hoxe toca traballo de investigación! Primeiro tedes que pararvos a pensar que lugares naturais (ríos, montañas, precipicios...) e construción humanas (murallas, megamonumentos...) se poden ver dende o espazo. E despois comprobades se atinastes. Atoparédesvos con algunha sorpresa, coma por exemplo a dos campos de invernadoiros de Almería.
Lembrade incluír algunha fotografía curiosa.
Propósitos para o novo ano
- Gústache o Nadal? Por que?
- Como transcorreron estas festas para ti?
- Que cousas quere facer normalmente a xente cando comeza un ano novo? Nótase na publicidade que sae nos medios de comunicación?
- Que proxectos de cambio tes ti? Por que?
- Xa intentaches levalos a cabo antes? Cres que desta vez o conseguirás?
- Se che dá tempo podes facer un póster no que escribas eses propósitos.
O universo nas nosas mans
- Explica en que consiste o traballo que tivestes que facer para Ciencias.
- Cales foron as pautas que tivestes que seguir?
- Como foi o proceso de elaboración do teu traballo?
- Canto tempo che levou facelo aproximadamente?
- Axudouche alguén?
- Que materiais empregaches?
- Que parte che resultou máis difícil? E máis divertida?
- Que aprendiches facéndoo?
- Que fixestes con todos os traballos?
- Hai algún que che gustara especialmente? Por que?
De excursión ao Faro de Vigo e algo máis...
- Quen?
- Con quen?
- Cando?
- A onde?
- Que vimos? (descrición pormenorizada de onde estivemos, que aprendemos...)
- Valoración persoal desa saída educativa.
Celebramos o Magosto
- Cando foi?
- Onde se estivo?
- Quen participou?
- Que xogos tradicionais se fixeron? Quen se impilicou nas explicacións e participación?
- Explica en que consiste o concurso Cova Chef, facendo referencia ás bases do concurso, produtos presentados...
- Que non debe faltar nunca nun magosto?
- Calquera outra cousa que estea relacionada co tema.
Tema libre
Hoxe podes escribir sobre un libro, película, serie, cantante, grupo, equipo de fútbol... que a ti che guste. Deberás buscar información sobre a súa historia ou traxectoria e explicar por que che gusta tanto a ti.
Enredando en Internet
- Que supón internet para ti? (cando o empregas, para que...)
- Que significa www ao comezo do nome das páxinas web?
- Que son os dominios? Para que serven?
- Explica o significado de: .es, .com, .net, .org
- Hai algún dominio especial para Galicia?
- Cal é o significado da arroba (@) en informática? En que nos aparece sempre?
Os premios Nobel
- Que son?
- En que disciplinas se conceden?
- Dende cando se dan?
- Que dotación económica reportan?
- Onde e cando se entregan?
- Por que se chaman así?
- Por que quixo o seu creador poñer en marcha esta iniciativa?
- A que españois se lles concedeu este galardón?
- Que organización recibiu 3 veces este premio?
- Investiga a quen se lle concedeu este ano o Nobel da Paz.
Casas diferentes
- Como adoitan ser as casas no lugar onde ti vives?
- Que requisitos debe cumprir unha casa para ti?
- Noutras latitudes:
*os iglús
*casas tradicionais de Islandia
*cidades subterráneas
Presentación
- Le as presentacións feitas nos pasados cursos que están na lapela "Quen somos?".
- Colexio, curso, número de alumnos, grupos...
- Que me gusta facer tanto na escola coma no tempo de lecer.
- Descrición do proxecto: materia, traballo (redacción, blog...)
- Valoración do traballo feito polos compañeiros nos cursos pasados.
- Opinión inicial do proxecto.
- Temas sobre os que me gustaría investigar e escribir.
Non lembras as partes que debe ter unha noticia ou as preguntas ás que debe responder? Aquí tes un recordatorio para refrescar ideas.
Non lembras as partes que debe ter unha noticia ou as preguntas ás que debe responder? Aquí tes un recordatorio para refrescar ideas.
View more presentations from laurafernanlopez