12/10/2014

Presentación curso 2014/15

Paola Di Pietro Alar / 1º ESO A
--------------------------------------
Xa comezou un novo ano no CPI Cova Terreña. O meu curso é 1º da ESO, tamén é o curso doutras 50 persoas divididas en dúas clases: A e B.
Somos moitos pero levámonos ben. A maioría estudamos Primaria no Cova Terreña e outros fixérono no CEIP Belesar pero xa nos coñeciamos todos.
Na ESO todo cambia: os horarios, as materias, os profesores... Sen dúbida o que máis me gusta de todo son as Ciencias da Natureza. Na miña casa leo moito, por iso outra cousa que me gusta son os libros de lectura que nos mandan. No Proxecto Interdisciplinar teremos a oportunidade de converternos en xornalistas e informar á xente sobre excursións, actividades...
Espero que este ano poidamos chegar a ser tan bos como os nenos do ano pasado, que o fixeron xenial. A entrada que máis me gustou foi a de “E ti quen ves sendo?" de José María Mur.
Este proxecto paréceme moi interesante porque poderemos investigar sobre moitos temas diferentes. A min gustaríame escribir sobre autores, animais e lugares interesantes de Baiona.

3 comentários:

  1. HOLA, soy edu yquiero decirte que estagenial. ;) ;) :)

    ResponderEliminar
  2. sara aldegunde carneiro13/10/14, 17:44

    esta moi ben Paola TE FELICITO!!! :)

    ResponderEliminar
  3. Candela Gil Pereira13/10/14, 17:45

    moi guayyyyyyyy ;)

    ResponderEliminar