08/01/2014

A miña froita favorita

Miriam Rouco/1ºC
---------------------------------------
Todas as froitas son moi importantes para levar unha dieta equilibrada, conteñen moitas vitaminas, minerais, antioxidantes e fibra. Na miña casa somos ''grandes consumidores de froita'', encántannos!
En todas as estacións hai distintos tipos de froita, pero quizais sexan as mazás, plátanos e laranxas as que podemos atopar nos mercados durante todo o ano, aínda que moitas destas soborosas froitas se producen no noso país, unha parte importante son importadas quere dicir que se cultivan noutros países.

A miña froita favorita é  tropical, a piña, seguramente se che digo que o seu nome científico é Ananas comosus non a coñeces. É moi rica en vitaminas e antioxidantes, e a maior parte dela cultívase en Brasil , Bolivia e Paraguai, lamentablemente esta froita non se pode comer todo o ano, ben si, pero a mellor época para desgustala e o verán, aínda que no nadal tamén é unha sobremesa típica.

Lucía Rodal/1ºC
---------------------------------------
A froita é boa para a nosa saúde, moita xente non a come, pero hai que comela. As froitas do outono son as laranxas, mandarinas, peras, mazás, plátanos e as uvas.
Hai que comer polo menos 5 pezas de froita ao día. En verán cómese máis porque apetece coa calor, é mais refrescante ca outro alimento e está moi boa. A min gústame o mango, dá igual que sexa inverno ou verán, cómoa  igual. Ten unha cor alaranxada. A súa polpa ten parte das vitaminas a e c, é rica en magnesio. Cúltivase en países de clima tropical como Brasil e a India. A súa árbore pode case chegar aos 30 m, é parecido a un cocotero.

Laura Varela/1ºC
------------------------------------------
Gústanme case todas as froitas,  pero se me falas de froita favorita a miña preferida é o plátano . Na miña casa comemos moita froita, sempre está o froiteiro cheo. No verán sempre está ateigado  de cereixas que  son as mellores e saborosas. Na primavera sempre hai amorodos,  pero a verdade é que non me gustan nada. No inverno as mandarinas que tamén nos encantan. E non podo  esquecer o outono, nesta estación disfruto  dunha que non todos a consideran froita, pero... as castañas mmmmm! Xa vedes que me gusta a froita, sempre a como pola mañá e despois de comer e ás veces a merenda e que non se me  esqueza o zume   de laranxa pola mañá.

Nerea Nieto/1ºC
-------------------------------------------
Se che digo a verdade,cando me falan da froita eu penso que é moi sa comela.  A min gústame moito a piña natural porque é moi fresquiña e ten moita auga. Esta froita é moi típica en Canarias, pero normalmente na miña casa hai melocotóns, peladillos, melón,  sandía, cereixas,  uvas e amorodos,  en verán. No inverno a variedade é menor.
Eu como moita froita. Na merenda case sempre tomo un bocadillo e despois unha peza de froita. No verán sempre como dúas pezas como por exemplo a sandía e o melón; non obstante no inverno,  só como unha peza de froita como por exemplo a mazá.



1 comentário:

  1. Mmmmmm! Que rico! Yummy yummy! Lendo os vosos comentarios dan ganas de estar todo o día comendo froita!
    Guapas! Moitos bicos.
    Merce.

    ResponderEliminar